Reklama

4 pokarmy, które niekorzystnie wpływają na plemniki

Chociaż produkty te są uważane za niezwykle zdrowe, to nie są one pożyteczne dla plemników. Aby zmaksymalizować żywotność i siłę swojej spermy, należy unikać pokarmów wymienionych poniżej. Spowoduje to zwiększenie jakości i liczby plemników w większości przypadków.

Półtłuste mleko

Prawdopodobnie warunki przetwórstwa jak i niebezpieczne elementy środowiska są prawdopodobną przyczyną tego, że półtłuste nabiały obniżają poziom plemników i są o wiele gorsze jakościowo niż mleko pełne pochodzące od krowy. Pestycydy i chemikalia znajdujące się w ziemi, wodzie i żywności mają wpływ na ogólną zawartość produktów mlecznych, takich jak sery, mleka itd. Nie powinieneś eliminować białka, wystarczy, że będziesz jadł produkty pełne, jak najmniej przetwarzane.

Owoce

Owoce są dla ciebie dobre, jednak owoce również mogą negatywnie wpływać na ilość plemników i jakość spermy. Wszystkie owoce, które spożywasz powinny być pochodzenia organicznego, w jak najbardziej naturalnego środowiska, z dala od fabryk oraz głównych dróg. Większość owoców znajdujących się w sklepie zawiera pestycydy, które maja wpływ na gospodarkę hormonalną organizmu, a to bezpośrednio przedkłada się na produkcję spermy. Jeśli nie masz możliwości jeść organicznych owoców, powinieneś moczyć je w wodzie z octem przez kilka godzin, ponieważ ocet wykazuje działanie przeciwbakteryjne, przeciwgrzybiczne oraz pomoże pozbyć się dużej ilości toksyn z owocu.

Mięso

Organiczne mięso jest ogólnie uważane za zdrowe, kiedy spożywa się je z umiarem, jednak jeśli staramy się o dzieci należy być bardzo ostrożnym w tym przypadku. Chude białko i ryby są najlepsze w tym przypadku. Spróbuj unikać lub znacznie ograniczyć ilość czerwonego mięsa w diecie. Mężczyźni, którzy spożywają duże ilości czerwonego mięsa i przetworów mięsnych cechują się mniejszą ilością plemników oraz znacznie gorszą ich jakością.

Żywność sojowa

Jeśli wyeliminowałeś półtłuste produkty mleczne, nie wykorzystuj soi jako alternatywę. Mleko sojowe i produkty sojowe są bezpośrednio związane ze spadnie płodności. Fitoestrogeny zawarte w soi wpływają na hormony męskie negatywnie wpływając na zdolność człowieka do reprodukcji. Osoby, które spożywają duże ilości pokarmów tego typu, szczególnie osoby otyłe- są bardziej narażeni na problemy. Jeśli szukasz alternatywy dla mleka, rozważ wprowadzenie do diety mleka migdałowego i mleka kokosowego.

Te zdrowe pokarmy będą negatywnie wpływać na plemniki. Nie zapomnij również unikać nasyconych tłuszczów, kofeiny oraz alkoholu, które również mogą negatywnie wpływać na produkcję plemników i jakość twojej spermy.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama