Reklama

5 trików, które pomogą zaoszczędzić czas o poranku

Poranki zazwyczaj są najbardziej nerwowym czasem w ciągu każdego dnia. Trzeba przygotować się do wyjścia do pracy, szkoły czy na uczelnie, zadbać o dzieci, zwierzęta, przygotować śniadanie i drugie śniadanie do zabrania ze sobą. Co zrobić, aby poranki gładko przeszły, bez nadmiernego stresu i spóźnień? Skorzystać z poniższych pięciu trików.

Spakuj się wieczorem

Codziennie rano biegasz nerwowo po domu, aby znaleźć klucze, portfel, dokumenty, telefon? Aby oszczędzić sobie stresu i sporo czasu rano, spakuj się dzień wcześniej. Na spokojnie zastanów się co będzie ci potrzebne, spakuj i przygotowaną torbę umieść obok drzwi. Rano kiedy wstaniesz, na spokojnie będziesz przygotowywać się do wyjścia, nie myśląc o tym co jeszcze powinieneś znaleźć.

Zaplanuj drogę

O poranku każda minuta ma znaczenie. Zaplanuj optymalną drogę dojazdu do szkoły, na uczelnie czy do pracy. Weź pod uwagę korki, utrudnienia w ruchu, czas potrzebny na dojazd znalezienie miejsca parkingowego lub pokonanie drogi z przystanku autobusowego. W ten prosty sposób nie spotkają cię żadne nieprzyjemne niespodzianki.

Zaplanuj garderobę na cały tydzień

Dobór odpowiedniego stroju może zająć sporo czasu szczególnie w przypadku kobiet. Do tego dolicz czas potrzebny na wyprasowanie stroju i dobranie dodatków. Rano może skończyć się to małą katastrofą organizacyjną. Dlatego przygotuj swoją garderobę już w niedziele. Wybierz stroje, dodatki, uprasuj i zawieś gotowe zestawy w szafie, aby rano sięgając po wieszak, wyciągnąć wszystko bez zastanawiania.

Sprawdź pogodę

Prognozy pogody wybiegają na kilka dni w przód. Sprawdź wieczorem prognozę na przyszły dzień. Jeśli zapowiadany będzie deszcz przygotuj parasol, jeżeli upał krem z filtrem i okulary przeciwsłoneczne. Na mróz znajdź ciepły szalik, czapkę i kurtę. Rano nic cię nie zaskoczy, unikniesz nerwowego biegania po domu i szukania gdzie co jest ukryte i zaoszczędzisz sporo czasu.

Weź do łóżka sprzęt do ćwiczeń

Jeżeli rano planujesz poćwiczyć, znajdź wieczorem wszystko co będzie ci potrzebne i połóż obok łóżka. Rano kiedy się obudzisz, wszystko będzie gotowe i przygotowane do ćwiczeń. Wskocz w ubrania do gimnastyki i do dzieła. Poranna dawka ruchu doda ci energii i wprawi w pozytywny nastrój.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama