Reklama

Trzydniowa, usuwająca cukier dieta

Kiedy ludzie zauważają przybycie paru kilogramów wagi, zazwyczaj obwiniają o to tłuszcze oraz węglowodany. Lecz prawdą jest, że istnieje wiele czynników wpływających na wzrost naszej wagi. Okazuje się, bowiem, że przyczyną wzrostu naszej wagi często jest cukier. W tym artykule zostanie przedstawiona 3 dniowa dieta, która usunie nadmiar cukru z organizmu, pomoże ci zrzucić zbędne kilogramy i poprawi stan twojego zdrowia.

Dzień 1

Śniadanie - kubek płatków owsianych zmieszanych z jagodami i ziarnami bądź migdałami. Zamiast tego możesz także spożyć jajecznicę z trzech jajek.

Przekąska - garść zmielonych orzechów

Obiad - pierś kurczaka z dodatkiem gotowanej rzepy, pasternaka, buraczków, marchewki, kabaczka, migdałów i fasoli.

Kolacja - fasola z pieczoną rybą. Możesz także zjeść łososia wraz ze smażonymi grzybkami i brokułami.

Dzień 2

Śniadanie - takie samo jak poprzedniego dnia, aby wzbogacić jadłospis możesz dodać do jajecznicy szpinaku

Przekąska - garść orzechów

Obiad - zielona bądź czerwona kapusta zmieszana z posiekaną marchewką, z domieszką cytryny, oliwy z oliwek i soli, oraz z pietruszką. Możesz także spożyć grillowaną cukinię z czerwoną lub żółtą papryką oraz octem, z dodatkiem tymianku.

Kolacja - zielone warzywa gotowane na parze i zupa fasolowa. Możesz także spożyć dorsza z kapustą chińską, rzepą i brukselką.

Dzień 3

Śniadanie - kubek płatków owsianych zmieszany z jagodami i ziarnami bądź migdałami. Zamiast tego możesz przygotować również jajecznicę z rzodkiewką, kapustą i włoszczyzną.

Przekąska - taka sama jak w dni poprzednie

Obiad - pieczony kurczak z rozmarynem, szałwią i cytryną. Możesz też zjeść kurczaka z czarną oliwą, cebulą i tymiankiem

Kolacja - grzybki z marchewką, zupa czosnkowa z tymiankiem, cebulą, liściem laurowym i selerem. Możesz także zjeść grzybki z ciemnym ryżem, pomidorkami i prostym sosem.

Ta trzydniowa dieta pozwoli ci zmniejszyć poziom cukru oraz sprawi, że nie będziesz cierpieć z powodu niepohamowanej chęci na słodkości. Poczuj wolność od cukru i staraj się trzymać zdrową dietę tak długo jak tylko się da.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama