Reklama

Pokarmy, które sprzyjają spalaniu tłuszczu w organizmie

Coraz większa ilość osób na całym świecie zaczyna zdawać sobie sprawę z konieczności jedzenia zdrowych pokarmów – także takich, które pomagają w naturalnym spalaniu tkanki tłuszczowej. Właściwe odżywianie jest o tyle istotne, że mamy coraz mniej czasu na ćwiczenia czy uprawianie sportu. Oto produkty, które pomogą ci w naturalny sposób spalić tłuszcz – zadbaj o włączenie ich do swojej diety.

Reklama

Jajka

Jedno jajko zawiera przeciętnie około 6g białka, dzięki czemu jego jedzenie może pomóc ograniczyć zawartość tłuszczu w ciele. Ludzie często obawiają się jedzenia jajek, ze względu na zawarty w nich cholesterol, jednak można problem rozwiązać ograniczając się do jedzenia samych białek. Zalecamy spożywanie jednego jajka dziennie.

Zielona herbata

Badania pokazują, że picie zielonej herbaty w procesie odchudzania się jest znakomitym sposobem na przyspieszenie spalania tłuszczu w organizmie. Pij 4-5 kubków zielonej herbaty dziennie i poczuj różnicę.

Nasiona soi

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że włączenie nasion soi do diety pomaga w spalaniu tłuszczu. Konsumpcja soi może mieć różne formy, od picia sojowego mleka do jedzenia chleba z ziarnami soi.

Jabłka i grejpfruty

Owoce takie jak jabłka i grejpfruty mogą z powodzeniem zaspokoić głód a przy tym nie zawierają zbędnych kalorii. Picie codziennie świeżego soku z grejpfruta może pomóc w spalaniu tłuszczu a dodatkowo stanowi bardzo zdrowy tonik dla skóry. Grejpfrut jest owocem cytrusowym, a te pomagają w spalaniu tłuszczu.

Owsianka

To prawda, smak owsianki może nie być szczególnie ekscytujący, lecz kiedy celem jest spalenie tłuszczu, może ona bardzo pomóc. Substancje odżywcze zawarte w owsiance sprawiają, że jest to doskonały posiłek. Zawiera on rozpuszczalny błonnik, który pomaga wiązać i wydalać szkodliwy cholesterol. Aby poprawić jej smak, można podawać ją z owocami. Podobnie, można dodać do niej miód i orzechy.

Migdały

Zjedzenie dziennie około 28 g migdałów, które zawierają 4g białka zaspokoi twoje zapotrzebowanie na błonnik i doskonale sprawdza się jako przekąska, która nie pozostawia po sobie żadnych niepożądanych tłuszczów w organizmie. Ostatnie badania pokazują, że twierdzenie, jakoby migdały podwyższały poziom cholesterolu nie jest prawdziwe.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama