Reklama

Jak stosować pyłek pszczeli w odchudzaniu?

Pyłek pszczeli to pyłek kwiatowy zbierany przez pszczoły i w pewnym stopniu przetworzony przez te owady. Zawiera substancje bioaktywne pozyskane z wielu roślin i ziół, jest więc bogatym źródłem witamin, minerałów, garbników, enzymów i naturalnych przeciwutleniaczy. Nic dziwnego, że pyłek pszczeli jest zaliczany do najzdrowszych produktów świata. Stymuluje układ odpornościowy, regeneruje i wzmacnia organizm. Jest też pomocny przy chorobie wrzodowej i problemach z wątrobą. Okazuje się też, że ułatwia walkę z nadprogramowymi kilogramami. Sprawdź, jak stosować pyłek pszczeli w odchudzaniu.

Pyłek pszczeli hamuje apetyt i dodaje energii

Pyłek pszczeli zawiera duże ilości pełnowartościowego białka. Dzięki temu dodaje energii, poprawia nastrój i wzmacnia organizm. Nawet jego niewielkie ilości skutecznie hamują apetyt, co chroni przed podjadaniem między posiłkami i sprzyja utracie wagi. Do tego zmniejsza ryzyko groźnych niedoborów i problemów trawiennych, które często występują podczas diety redukcyjnej.

Pyłek pszczeli poprawia metabolizm

Pyłek pszczeli może być wsparciem w odchudzaniu także ze względu na inne właściwości. Znajdujące się w nim aminokwasy i enzymy przyspieszają metabolizm i zwiększają zużycie kalorii przez organizm. Mają też korzystny wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej. Substancje bioaktywne znajdujące się w pszczelim pyłku zwiększają też wrażliwość komórek na insulinę i regulują wchłanianie się tłuszczów i węglowodanów do organizmu.

Jak stosować pyłek pszczeli w trakcie odchudzania?

W czasie diety odchudzającej pyłek pszczeli warto spożywać każdego dnia. Optymalna dzienna dawka to jedna płaska łyżeczka. Można rozpuścić ją w niewielkiej ilości chłodnej wody i pić na czczo. Ten niezwykły pszczeli produkt można też dodawać do jogurtu, koktajli owocowych i warzywnych, a nawet sałatek.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama