Reklama

Co jeść na płaski brzuch?

Wiele produktów spożywczych jest dla ciebie zdrowych, jednak nie wszystkie zawierają substancje odżywcze pomagające w skutecznym pozbyciu się tłuszczu. Te które je zawierają nazywane są super żywnością (superfoods). Wprowadzenie poniższych produktów do twojej diety pozwoli ci na osiągnięcie szczupłej i seksownej sylwetki.

Reklama

Jagody

Jagody zawierają dużą ilość antyoksydantów dzięki czemu posiadają właściwości przeciwzapalne. Badanie przeprowadzone na Uniwersytecie Michigan pokazało, że u szczurów, które przez 3 miesiące były na diecie zawierającej jagody w znaczący sposób doszło do zmniejszenia się tkanki tłuszczowej na brzuchu.

Jagody zmniejszyły także poziom trójglicerydów oraz oporność na insulinę przez co stały się silnym pomocnikiem w walce z chorobami serca oraz cukrzycą.

Siemię lniane

Siemię lniane zawiera duże ilości kwasów tłuszczowych omega 3, które nie tylko posiadają silne właściwości przeciwzapalne ale również pomagają regulować hormony stresu, takie jak kortyzol. Poprzez zapobieganie wydostawaniu się dużych ilości tych hormonów, kwasy tłuszczowe omega 3 pomagają w zmniejszeniu ilości odkładanego tłuszczu.

Jogurt z niską zawartością tłuszczu

Dieta bogata w nabiał okazuje się być bardzo efektywna w redukowaniu tłuszczu, szczególnie w okolicach brzucha. Może być to spowodowane zawartością w niej wapnia oraz argininy. Wapń pomaga regulować proces odkładania tłuszczu przez organizm oraz to, w jaki sposób jest on rozkładany. Z kolei aminokwas jakim jest arginina pomaga w pozbyciu się tłuszczu oraz w zwiększeniu masy mięśniowe.

Szpinak

To ciemnozielone warzywo liściaste jest wspaniałym źródłem witaminy C, która pozwala na zniwelowanie poziomu kortyzolu, czyli hormonu stresu, po stresującej dla nas sytuacji. Oznacz to, że hormon ten będzie w naszym organizmie krócej, co pomoże nam w walce z tłuszczem.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama