Reklama

8 zdrowych przekąsek, które pozwolą ci zrzucić wagę

Przekąski nie są w stanie popsuć twojego planu zrzucenia wagi pod warunkiem, że są one odpowiednio dobrane. Co ciekawe udowodniono, że osoby, które jedzą zdrowe przekąski z niską zawartością kalorii między posiłkami, chudną szybciej i mają mniejsze problemy z utrzymaniem odpowiedniej wagi. Sprawiają one, że nie masz napadów głodu, jesz mniej i dostarczasz swojemu organizmowi składników odżywczych, które dodają ci energii przez cały dzień. Poniżej znajdziesz 8 najlepszych przekąsek, które idealnie wpasują się w twój plan zrucenia nadprogramowych kilogramów.

Grejpfruty

Niektóre osoby mogą się spierać co do tego, czy grejpfruty są pomocne podczas zrzucania wagi, jednak udowodniono, że są one jedną z lepszych przekąsek w drodze do lepszej sylwetki. Ostatnie badania sugerują, że owoce te zmniejszają apetyt, a osoby, które jedzą je podczas każdego posiłku, straciły ponad 1 kg bez dodatkowych czynności.

Jabłka

Jabłka są kolejnymi owocami, które mają ukryte właściwości, pozwalające zrzucić wagę. Udowodniono, że dzięki nim utrzymanie prawidłowej masy ciała nie jest wcale takie trudne. Podczas eksperymentu przeprowadzonego w Brazylii, naukowcy dowiedli, że osoby, które jadły 3 jabłka dziennie, straciły więcej kilogramów niż osoby, które tego nie robiły.

Migdały

Migdały są niskokaloryczne oraz zawierają dużo białka i błonnika, które sprawią, że czujesz się syto oraz masz dużo energii. Już mała garść tych orzechów może zmniejszyć apetyt oraz ilość złego cholesterolu we krwi. Pamiętaj, aby jednak nie przesadzać z ich ilością, ponieważ zawierają one sporą ilość tłuszczu.

Awokado

Wiele osób unika awokado, ponieważ myślą, że zawiera ono dużo tłuszczu. Nie jest to do końca prawdą, ponieważ tłuszcz w nim zawarty jest zdrowy i nie sprawi on, że przybierzesz na wadze. Poza tym awokado jest bardzo sycące, dlatego z pewnością zasługuje na miejsce na tej liście.

Ciemna czekolada

Dobrym pomysłem jest również jedzenie ciemnej czekolady podczas zrzucania wagi. Kilka jej kawałków zaspokoi twoją chęć na słodkości oraz zmniejszy skoki poziomu insuliny. Pamiętaj, że musi być to czekolada z co najmniej 80% zawartością kakao.

Nasiona dyni

Nasiona dyni mogą być zdrową przekąską, którą możesz wziąć do ręki wychodząc z domu. W 1/4 szklanki tych nasion znajduje się tylko 200 kalorii. Zawierają one białko oraz błonnik, a także magnez, który wzmacnia kości i poprawia krążenie krwi. Poza tym magnez sprawia, że nie masz problemów z wzdęciami.

Seler

Seler składa się głównie z wody i błonnika. Co ciekawe jedząc go i trawiąc, spalasz tyle samo kalorii, co zawiera to warzywo. Seler dostarcza także witaminy i minerały.

Koktajle

Istnieje nieskończenie wiele przepisów na koktajle, dzięki czemu nigdy się nimi nie znudzisz. Wystarczy, że zmiksujesz swoje ulubione owoce i warzywa, a otrzymasz zdrowy i pełny składników odżywczych napój. Pamiętaj tylko, aby nie dodawać do nich niezdrowych składników takich jak śmietana czy inne wysokokaloryczne produkty.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama