Reklama

Jak zrobić domową maść na ból mięśni?

Po długim i wyczerpującym treningu twoje mięśnie mogą być obolałe. Wypróbuj domową maść rozgrzewającą, która przyniesie ulgę przetrenowanym mięśniom. Dzięki zastosowaniu tej maści poczujesz się lepiej, a nawet bolesne skurcze nie będą ci dokuczać następnego dnia. Jest naprawdę prosta w przygotowaniu. Olejki eteryczne w niej zawarte usprawniają przepływ krwi w mięśniach i pozostawiają uczucie przyjemnego ciepła.

Składniki:

¼ szklanki oliwy z oliwek

¼ szklanki oleju kokosowego

jedna łyżka wosku pszczelego

po 20 kropli każdego z olejków eterycznych: miętowego, eukaliptusowego, goździkowego, imbirowego, z czarnego pieprzu

Sposób przygotowania

Do miski wlej oliwę z oliwek, olej kokosowy, wosk pszczeli. Miskę wstaw do garnka z wodą i podgrzewaj składniki na wolnym ogniu aż wosk się rozpuści. Następnie przecedź mieszaninę przez filtr do kawy, aby usunąć wszelkie zanieczyszczenia. Może minąć dłuższa chwila zanim cały olejek przecieknie przez filtr. Wystarczy trochę cierpliwości. 

Po odcedzeniu oleju dodaj po 20 kropli każdego z olejków eterycznych. W tym momencie już musisz zrobić to szybko, bo wosk pszczeli zaczyna twardnieć, kiedy się ochładza. Wymieszaj wszystkie składniki dokładnie. Przelej mieszaninę do zamykanego pojemnika lub słoika z nakrętką i pozostaw do stężenia w temperaturze pokojowej. Aplikuj niewielką ilość maści na bolące mięśnie. Maść delikatnie rozgrzeje twoje mięśnie, a piękny zapach olejków sprawi, że zapomnisz o bólu.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama