Reklama

Ćwiczenia mięśni Kegla

Ćwiczenia mięśni Kegla powinna znać i regularnie wykonywać każda z nas, zwłaszcza przy kłopotach z nietrzymaniem moczu. Mięśnie te odgrywają również bardzo istotną rolę w celu zapewnienia satysfakcjonujących doznań seksualnych. Regularnie wykonuj zamieszczony poniżej zestaw ćwiczeń, a zapewnisz sobie wolne od trosk życie i pożycie.

Ćwiczenie 1.

Połóżmy się na plecach, nogi ugnijmy w kolanach, a stopy rozstawmy na szerokość bioder. Zróbmy wdech nosem, a następnie powolny wydech, napinając mięśnie dna miednicy i brzucha w talii Powtórzmy 10 razy.

Ćwiczenie 2.

Stańmy w lekkim rozkroku, z równolegle ustawionymi stopami. W tej pozycji napnijmy mięśnie dna miednicy. Starajmy się nie napinać pośladków. Policzmy do pięciu i rozluźnijmy się. Wykonajmy cztery szybkie skurcze. Powtórzmy 5 razy.

Ćwiczenie 3.

Kucnijmy w lekkim rozkroku, a dłonie ułóżmy na ziemi. Następnie, nie napinając mięśni pośladków, mocno napnijmy mięśnie dna miednicy. Policzmy do pięciu, a następnie rozluźnijmy je. Wykonajmy cztery skurcze. Nie zapominajmy o swobodnym oddechu. Powtórzmy 5 razy.

Ćwiczenie 4.

Połóżmy się na plecach. Skrzyżujmy stopy – prawą na lewą. Brzuch powinien znajdować się pomiędzy udami. Lekko przyciągając i oddalając kolana od tułowia wykonajmy 5 kółek w jedną i w drugą stronę. Wyprostujmy nogi. Powtórzmy ćwiczenie, krzyżując nogi – lewą na prawą. Starajmy się przy tym swobodnie oddychać.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama